swaagtobeyou

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Melina sääksjärvi - 20 november 2012 18:00

Förlåt men jag orkar inte göra novellen idag men i morgon verkligen lovar jag älskar er alla pöööössssss <3!!! ?

Av Melina sääksjärvi - 20 november 2012 08:27

Hej!! Jag har sätt att ni vill att jag ska börja med novellen så jag tänkte skriva del 1 efter skolan om det är okej!!<3 jag är fortfarande jätte rädd efter det som hände i går men ha det bra pöööösss!!? <3 och i går fick jag JUSTIN saker av min underbara pappa jag fick justin pyjamas, justin tandborste,justin nalle, justin armband ni ska få sen en bild på allt sen men han skickade efter en för liten pjamas åt mig men jag satt på mig den<3

Av Melina sääksjärvi - 20 november 2012 08:27

Hej!! Jag har sätt att ni vill att jag ska börja med novellen så jag tänkte skriva del 1 efter skolan om det är okej!!<3 jag är fortfarande jätte rädd efter det som hände i går men ha det bra pöööösss!!? <3 och i går fick jag JUSTIN saker av min underbara pappa jag fick justin pyjamas, justin tandborste,justin nalle, justin armband ni ska få sen en bild på allt sen men han skickade efter en för liten pjamas åt mig men jag satt på mig den<3

Av Melina sääksjärvi - 20 november 2012 08:15

Hej!! Jag har sätt att ni vill att jag ska börja med novellen så jag tänkte skriva del 1 efter skolan om det är okej!!<3 jag är fortfarande jätte rädd efter det som hände i går men ha det bra pöööösss!!? <3 och i går fick jag JUSTIN saker av min underbara pappa jag fick justin pyjamas, justin tandborste,justin nalle, justin armband ni ska få sen en bild på allt sen men han skickade efter en för liten pjamas åt mig men jag satt på mig den<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards